JuliaH' dag ;* <3

Idag vaknade jag av att emmA' lyssnade på musik,
sen blev det frukost.
och eftersom att emmA' flyttade hem igår vart det stöklig på hennes rum,
såp hon fick som vanligt lägga in sin madrass på mitt golv. ._.
nu äre iaf jättestökigt på mitt rum för att emnma och jga har hjälpts till att ''leka katastrof''
eller nåt. ;)
kollade på tv, va ute och fotade med emmA', (bilder kommer senare),
städade mitt och emmA's rum, åt mat, sen gick jag och frågade juliaH' om de gick o va,
och hon skulle ba äta först.
så jag gick hem och plattade håret och tog några egopix, (bilder kommer senare),
och sen kom hon när hon va klar.
först gick vi ut och gick, satte oss typ på en konstig grej ute på marieberg,
och bara babblade på. :p
sen gick vi förbi hemma hos mig och drack vatten,
och sen hem till juliaH' och åt kladdkaka som juliaH' hade bakat tidigare idag.
sen satte vi oss vid datorn, har flummat hela tin, och har tagit massa fina kort som vi vill visa er, hehe! (H)

aja, jävligt najs dag med juliaH' iaf :D
kyyss ;* <3

snyggast (Y) <3

magknip! (N)<3

F11 fjortisar? ;o <3

ojdå, bertiL's mamma hittade mina trosor under hans säng ;( <3
'
juliaH': tryck inte mer, då spricker jag, och då sprutar jag tomat på dig !
ffiaA': nejdå, lite till går ! (A)

''SPLASH!''

juliaH': told you so!
ffiaA': ojdå, kom nu ketchup, annars biter jag dig i flasktoppen !
öj, juste, du är hemmagjord !


MOHAHAHHAHAHAHAHAHAH, hoppas ni skrattar lika mke som vi gör nu :D <3333333

Tjo! :D

Nu har Elin hjälpt mej att skaffa en blogg,
tack till henne! ;D <3


Idag vaknade jag typ vid halv tolv,  
satte mej vid datorn. ;)  Nu lyssnar jag på Within Temptation,  
är inne på bdb och msn och bloggen.
Kysshej :D <3

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0