22/2 .

hej.
idag åkte jag till skolan, sen idrott, va faktiskt med.
för andra gången på hela året.
sen matte.
sen NO, gjorde matteprov.
gick vid 1, för bup skulle på hembesök.
sen hjälpte jag stefan att bära ved.
sen följde jag med och hämtade småsyskonen.
nu sitter jag här.
det har varit en riktig skitdag.
har varit sjukt depp hela dagen utan att veta varför.
kanske beror på ...
äsch.
jag orkar verkligen inteeeeee.

jag saknar dig, så sjukt.



och Dennis Jakobsson e awesome. K?

wiiiih :D

haha jag har lånat cornelias mobil, så nu kan jag smsa med alla igeeen :D <3


pusshej / fh

21/2 :)

hejhej, idag åkte jag och halle till skolan tillsammans eftersom att hon har slaggat här hela helgen :D
hade lite trökiga lektioner sådärvaaaaa.
sen hemkunskap, gjorde semmelbröd.
hah
när vi slutade gick jag ut och rökte med elin, sen gick jag till bussen.
sen typ möta mamma på stationen, åka hem, och chilla :)


Dennis Jakobsson e cool :) <3


pusshej / fh

.

varför känner jag mig så vidrig och ovärd?







pusshej / fh

vi e bäst !

kakan blev jättegod !?

tycker alla kan testa? :D
vi e elit på att komma på egna recept. :)
haha,

igårkväll skulle jag och halle bada, och sen hör jag att min mobil ringer, så jag ber linnea komma in med den.
personen ringer upp igen, och jag vet inte vem det e.
och sen helt plötsligt får jag ett sms när den här någon pratar, och frågar om jag e singel, för tredje gången!?
ochochochoch, då tappar jag min mobil i badkaret.
la den på tork på en handduk, och förut, idag, blåste jag på den med en hårtork.
MEN den funkar inte. :<

så jag har ingen mobil, helvete också !
om ni ska ha tag på mig får ni ringa 0550 83305 ;)

pusshej / fh

hhalles och fias recept ! :D

50 g. smält smör
2 dl. socker
2 dl vetemjöl
3 msk sirap
2 msk kakao
1 tsk bakpulver
2 tsk vaniljsocker
2 ägg


Ps: vi är bäst på att Baka! (H)

skriver sen och säger hur det blev :D

pusshej / fh & jh


15/2:)

hej, inte bloggat pålänge nu.
förut hade vi gympa, elrja, jag va inte med somvanligt.
har inte vartmed en enda gång den här terminen, och en gång förra.
haha, :D
men jag bryr mig inte

igår va jag med tomoch nån pontus, mötte halle, linnea och fittsandberg på stan.
idag ska jag nog va med tom och emma.:)

hoppas, hoppas, hoppas. hoppasinte, hoppasinte, hoppasinte.
vad ska jag tro, vad ska jag tycka?
vill bara att någon ska kännas okej förengåns skull.
att någon kunde bry sig.
men fan heller.
hejdå fittor.
hatar er!
allihop.


pusshej / fh

6/2 :)

hejhej, idag sovde jag hos a-c med halle oh a-c :)
sen ner på stan och va med tom och emma, oh nu e jag oh tom och emma hemma hos hon :)
jaja, vi ska dra till tom snart, haha, bajsbajs :D

aja,
pusshej/ fh

2/2 :)

hej, jag har inte bloggat på flera vckor eftersom jag har inte varit hos mamma och anette har lånat våran dator hos pappa eftersom hon hällt vatten i sin när hon skulle vattna blommorna.
och skoldatorerna har varit upptagna typ hela tiden. typiskt.
men nu sitter jag iaf här med halle och har just haft slöjd, trycket på baksidan e helt klart, och mitt och halles handavtryck. :)
sen blire väl ut en snabbis, sen trorjag att jag har tyska.
trååkigt.
jaja,

pusshej/fh

RSS 2.0