grattis gumman ...

hej, nu sitter jag i skolan.
idag fyller cornelia 7 år, och jag bara önskar att jag kunde vara där..
men nej, typiskt, att just den här dagen, ska jag lämna tillbaka nyckeln.
sug.

idag blire va med tom, emma, halle och a-c :)
jaja, skriver sen :D

pusshej / fh

21/1 :)

hejhej, nu sitter jag i skolan och väntar på halle.
idag ska jag kanske va med tom och emma, annars blire väl hem och chilla.
jaja..
inget mer att skriva .

so fkn happy, but so scared , alone and sad at the same time.

pusshej / fh

what happened to us ?

hej,
bup åkte för typ två timmar sen.
hoppas jag slipper se dom igen.
dom kan gå o ta sig.

förut åt vi mat, sen kollade lite på 'mysteriet på greveholm' för att cornelia ville det.
hon e sjuk idag.
man märker verkligen skillnaden på våran lilla gorilla som flyger runt som en raket, och sega lilla sjuka apungen med knappt öppna ögon och inte orkar prata. ojojoj :(
gullplutt ♥

jaja, linnéa och rasmus kommer typ halv fem trorja, :)
jag e jättetrött.
måååste sova tidigt idag annars vaknar jag inte imorgon.
haha, bajs :)

pusshej / fh


bajs

hejsaaaan, nu sitter jag hemma hos mamma, och nu kom precis bup ...
jaja, jävla fittor som kommer och lägger sig i folks liv.
för typ första gånen på flera veckor e jag faktiskt hungrig.
men nu måsta jag gå.
hade bra :)

pusshej / fh


19/1:)

hejhej, sitter här med moa, elin, och halle :)
fast nu gick elin.
HAHA
jaja, idag ska jag hem, sen fotbollsträning , piiiinsaaaamt!

inget mer att skriva, förutom att jag e en idiot ..

pusshej / fh

ibland hatar jag allt i hela världen, ibland vill jag bara komma bort från allt, från dig.

hejsan, på onsdag börjar jag fotboll med halle. :D
pinsamt eller ? ohja . <3

idag har jag kollat emmas handbollsmatch, och bara varit helt sjukt jävla depp.
imorgon blire väl va hemma antar jag, *host*.

jag hatar verkligen allt, att leva, att aldrig komma någonstans.
att alltid behöva stå kvar på en och samma plats, bortsett från de små steg jag tar bakåt,
och samtidigt se alla jag känner bara gå längre och längre framåt.
jag hatar det, jag vill kunna va som alla andra.
okej, alla e inte rätt ord, ingen har de bra jämt.
men vem fan visade lite respekt för mig sist, och när var det?
känner mig som en jävla dörrmatta, alla bara trampar på mig, ser mig knappt.
känner mig så värdelös.
ingenting e värt nåt längre, inte ens ..
jag trodde inte dethär.
och det e fan nog det som sårar mig mest.
att bara bli sviken om och om igen, aldrig någonsin gå framåt.
jag lär mig inte av mina misstag, sjunker bara lägre.
jag lovade mig själv att hålla dig från att falla, men jag måste bryta det löftet,
för just nu håller jag på att falla själv.
''wait, like the drug, like the change in the pain it goes on, for so long, and oh, how it hurts in the worst way now that you're gone, it's so wrong.''
kan du komma hit och dra upp mig ur gropen jag fastnat i ?

tack för hjälpen, älskling.


hej..

inte bloggat på några dagar nu, inte haft tid.
idag vaknade jag halv ett, har bara varit hemma.
imorgon blir det att kolla på emmas handbollsmatch som börjar ett, tom och emma skulle nog komma.
på måndag ska jag nog va med halle tom och emma om det går, emma ska kanske va med?
tisdag kanske va med nån, onsdag åker jag till mamma.
allt känns bara skit ibland utan att man vet riktigt varför.
aller ja, jag vet väl en av orsakerna, men det verkar vara så mycket mer.
allting börjar gå över nu känns det som, men ändå blir det bara ännu mer för varje dag som går.
men snart e det väl försent ..


12/1:)

hej, nu sitter jag i skolan med hhallee och har precis vart ute.:)
sen har jag tyska tio över, tråkigt, vill byta till svenska förstrkning för det verkar faktiskt jättekul ;o
senhar vi två lektioner med börje , historia och geografi.
slutar två, sen blire va med tom och emma, hhallee kanske ska va med.:)
jaja,

pusshej / fh

bara för att hhalleebballee ville ha en bild . ♥


heeeeeeeeeeeeeeejsan

me tja.
har just ätit, määngder annars skulle ja få utegångsförbud.
sen typ tog en smoke, men nu e det slut på det enligt far min.
varje ciggarett han hittar på mitt rum tar han.
bajs också :<
idag va första dagen i skolan, det va faktiskt ganska kul :)
sen va ja med hhallee i typ en timme, sen hem, fick tillbaka min mobil, woohoo!
imorgon blire va med hhallee och kanske tom :)
eyfan ska nog kolla tv nu, trött som tusan! ;o

pusshej / fh


godmoorniiiiing ;D

godmorgoooon, somna 1, vakna halv sex.
trött som faen.
nu e jag nästan klar också, ska bara borsta tänderna och ta på parfym och lite såntdära. (a)
jahapp, vad ska man skriva?
saknar vännerna, så kommer väl bli lite kul iaf, och ååååh, inte rökt på FÖRHELVETE EN VECKA!?
åh , just därför jag e grinigare när jag e hos mamma, hon retar upp mig när jag redan e sur ^^
juste jävlar, jag måste leta upp min väska oxå!
hahahah, aja,


pusshej / fh

skolan imorgon !

hhey, idag har jag suttit vid datorn, och ... suttit vid datorn.
hähä,
eller juste !
jag och emma har gått till affären o tillbaka två gånger, först för o köpa korv o dricka för stefan skulle göra mat, och andra gången för att köpa tuggummi :D
och bajsbajs, imorgon är det skola.
skolan börjar om exakt .. 13 timmar och fem minuter. :(
så nu ska jag snart hoppa in i duschen, eller ja, gå, så jag inte halkar. (a)
och sen ska ja nog kolla tv en stund, sen film, sen godnattiii! :D

inget mer o skrivaaa... kanske skriver senare eller imorgon :)


pusshej / fh


Jag e .. kär i en ängel utan vingar.

Kylan biter som en hungrig varg,
snön ligger som ett vackert täcke över vår mark.
jag försöker hålla mig stark när du inte finns här,
men Jag kan inte motstå att alltid vilja vara där du är..
Dina spår leder mig till en annan värld där kärleken är något att dö för,
men jag tappar mig själv på vägen då alla minnen gör mig skör.
Ibland önskar jag att min styrka vore stark som havets stora vågor,
men jag är en sjunkande sten full med oförglömliga plågor.
Sorgen flyter i min kropp, men vinden når aldrig fram.
Jag behöver hjälp, för jag vet att jag inte kan.
Belåtet slår mitt hjärta för dig, du som får mig att le,
men när ensamheten når min dörr, gråter jag när du inte kan se.
Min hunger skriker efter den närhet som får mig att orka stå,
Du är en dyrbar skatt som jag aldrig vill förlora,
jag önskar att du aldrig kommer att gå.
Idiotisk och dum, jag försöker förklara men känner mig stum.
Förälskad och så jävla kär, jag trodde aldrig att jag skulle känna såhär.
Du är så unik, du är så ljuvlig och älskvärd.
Människor kommer och går, men jag kommer alltid att finnas här.
Sårad gång på gång, misstag som gjorts är aldrig förlåtna,
och varför mitt hjärta valde dig, är en svarlös gåta.
Min själ har valt att vila hos dig, jag stannar ända till slutet,
Jag vet inte vad du ser hos mig, men jag kommer att vänta vid stupet.
Hoppar du, faller jag, om du bara kunde se mig så lycklig som idag.
Denna text är skriven med den glädje och lycka som finns kvar av mig,
jag kan fortfarande le, jag kan fortfarande skratta, allt på grund av dig..
Trodde att mitt leende hade fallit, jag trodde att min glöd hade brunnit ut.
men du har fått mig att börja leva igen, min hårda börda har blivit mjuk.
Problem finns alltid kvar, så som natt och dag.
Men jag är så rädd för att du ska gå,
det är vi nu, och snälla låt det föralltid vara så.
Ikväll är jag glad, men ändå så faller det tårar ifrån min kind.
Tro aldrig att jag skulle vilja såra dig, jag är bara din.
Ibland ligger jag vaken en hel kväll för att titta på bilder på dig.,
och ibland ligger jag bara och gråter. Människan skapades för en mening, men många glömmer varför dom ens finns.
Men jag visste redan ifrån första dagen att jag ville bli din.
För mig är du min mening till livet,
jag bryr mig inte om vad dom säger, jag skiter i alla andra,
jag är lycklig och föddes för att älska dig.....


tjo

idag vaknade jag typ elva, elr ja, mamma väckte mig.
gick upp och kollade på tv,
sen lite fjäskfjäsk för mamma så jag fick tillbaka mit interneeeet!
biiig love.
dock saknar jag min mobil mer o mer, dör snart, har inte haft den på nästan en vecka!
aahja, nu ska ja la typ kolla tv, kanske nån film sen (a)



your tears don't fall, they crash around me.
bara önskar du insåg hur det va, hur det e,
istället för att låta allt ske,
samtidigt som du finns där.
känns som ett fkn spel.



pusshej / fh


hellno.

hej, jag har egentligen dataförbud, så de e anledningen till varför ja inte har bloggat de senaste dagarna!
men man får väl passa på att sitta vid datan när mamma sover?
ohja!:)

om du skulle se världen ur mina ögon, skulle du inte känna dig så stor.

jag kommer aldrig känna sammaigen, du kastade bort den viktiga delen urmitt liv.
glöm int evad jag känner, för ja håller fast vid de,
även om ja hatar't.
jag hoppades, förgäves.





pusshej / fh

tjenareee

hejhej, just nu är jag emd tom :)
förut va emil och albin här med dom drog för en stund sen.
sen kommer nog moa, :D

aja,

pusshej / fh


vet ingen rubrik, men men :)

nu ska ja gå o kolla på tv, kanske blir skräckfilm sen.
imorgon ska ja va med tom och kanske moa, kanske nån mer? :)
aja, inget att skriva ;D

pusshej / fh

ser allt jag inte vill se, vill kunna blunda för jämnan.

hejjjjjj, idag va ja med emil och tom en stund, men sen drog emil ;p
förut va vi ute och sköt raketer, ahha tom siktade på mig och emil ;s
jaja, jag och tom har typ suttit och sjungit, och så vidare. :)
han drog typ för en stund sen ^^

nu har ja precis tvingat i mig två vidriga tuggor lasagne, men e bara illamående av de.
jhar inte ätit på hela dagen.
´men aja, de e chill :)


just pull the trigger.


pusshej / fh

2/1-11 :D

hejhej, trött som fan ;s
somnade typ halv sex, vaknade tjugo i elva.
kollade på instängd inatt, och kan inte förstå varför alla säger att den e så himla läskig?`:o
lix, det kommer slemmiga varelser, men såna finns inte i verkligheten, nothing to be afraid of?
förutom att man skvätter till en hel del, och det avskyr jag.'
jaja, idag blire nog va med tom sen, men först måste ja städa, och han skulle gymma först. :)

pusshej / fh

ni kan säga vad ni vill, jag orkar inte höra på alla lögner och rykten som ni sprider omkring.

hejsan, igår va ja med tom i typ en timme, sen va ja med amanda och moa och firade nyår med dom :)
kom hem typ vid 2, gick o la mig typ fyra.
idag vaknade jag fyra på eftermiddagen, så just nu känns det som att klockan är typ fem fast den är tjugo i elva ^^
aja, inte ett dugg trött, lär ju va vaken typ hela natten.
imorgon vet jag inte vad jag ska göra, men något hittar jag säkert på . :D



allt e skit, önskar att man kunde minnas och glömma samtidigt.
pressen ökar, hoppet sjunker.
det tar över mig, jag får återfall.
helvete, jag orkar inte klättra högre.
jag bara önskar de kunde komma en dag då jag slapp känna rädsla,
då jag kunde må bra.
nu vet jag hur allt ligger till, och jag hade mått bättre av att slippa.
eller ja, allt är väl fel ord.
en liten del av situationen rättare sagt.
men jag hatar det lika mycket iallafall.
att säga förlåt till mig va nåt ni aldrig hann.
hejdå.




pusshej / fh







RSS 2.0