Natten / dagen :)


Åh , vad jag saknar min Erica ! ;o <3
Och inatt har jag saknat Charlie som tusan ,
och bara önskat att allt hade varit som de va .

Inatt kollade jag på REMEMBER ME , av Robert Pattinson .
Och fy tusan vad jag grina , när han tog livet av sig i slutet !
Jag t.o.m fortsatte grina efter filmens slut .
Sen typ låg ja och smsa i typ en timme , och somna ungefär halv fyra .
Sen var min dumma mamma bara tvungen att väcka mig klockan elva .
Aja , jag va tvungen att gå upp .
Tog min dator och satte mig i soffan , och här sitter ja nu .

Saknar fortfarande Charlie som tusan !

''My heart belongs to you , why wont you take it ?''

pusshhej . :)


Kommentarer
Postat av: erica'

Saknar dig med felicia :(<3

2010-08-15 @ 11:58:08
URL: http://ericasliiv.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0