en känsla som ja inte kan beskriva, känslan för dig, då allt rasar och byggs upp igen och sen rasar på en millisekund, då mitt hjärta nästan sprängs. ♥

hejjjjj folks, nu sitter ja här och nördar IGEN. 8D
idag va farmor och farfar och daniel här och åt mat, och så fick vi lite julklappar också som ann skickat med :D
idag har ja vart med nathalie och alicia och tom, men alicia va bara med en ministund :)
blir å fira nyår med tom imorgon då, nån mer kanske hakar på? :D
sen måste ja tvinga med pappa ner till godislagret imorgon också om de e öppet, så han kan köpa lite raketer åt mig! 8)

även om ja släppte dig för längesen, så finns du ändå kvar nånstans långt därinne och gräver, på ett riktigt jävla dåligt sätt. och ja funderar över och försöker lista ut varför, hur du kunde göra nåt sånt mot mig.
mitt liv behöver inte bli nåt rykte bland alla du känner, och det stör mig att de va så du va tvungen att göra.
sug.



men DU e mitt allt, de e på grund av dig ja kliver ur sängen varje morgon och tack vare dig ja kan stå emot all skit. ♥


pusshej / fh

Kommentarer
Postat av: hallle

ja vvilll ju hänga med, va fan !

men vi kör nästa nyår tycker ja! ;oo

saknarej pusshej <3

2010-12-30 @ 22:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0