soc. jävlar !

hata , hata , hata dagen .

dagen började bra , men vid typ halv ett - ett kom pappa och skulle ta ut mig på skolgården för han ville '' prata '' med mig om en sak .
men när vi kom ut så gick han mot parkeringen med mig , ja fattade nog på en gång även om ja inte ville tänka tanken .
    - ska vi någonstans , pappa , måste ja åka någonstans ?
    - du och ja ska till karlstad , sa han då .
fattade direkt att de va bup han mena , började gråta på en gång .
    - ja följer inte med pappa , fattar inte hur du kunde göra så här mot mig , utan att ens säga något först .
    - då hade du inte vart på skolan gumman , då hade du stuckit härifrån , och du har inget val .
klamrade fast mig vid en stolpe när ja såg soc . bilen , de va inte ens nån därifrån ja träffat förut , och de va ännu svårare att lita på dom då .
    - felicia , de kommer inte hända något , vi ska hem till oss sen du och ja . de kommer inte ta dig härifrån .
jag grät och kunde knappt andas , kände mig nåt så oerhört svag .
ja höll fortfarande i mig i stolpen , skrek och sa att ja inte tänkte följa med .
    - om du inte går in i bilen frivilligt så bär ja in dig felicia , du har inget val , sa pappa .
    - nej för helvete , ja bryr mig inte , tänker inte följa med , hatar dig , hatar er allihopa ! skrek ja .
tillslut försökte han bära in mig i bilen , ja kämpade emot , tog typ 10 minuter , men sen kunde ja inte hålla fast vid stolpen längre .
de spärrade dörrarna så dom bara gick att öppna från utsidan , och ja visste att ja inte kunde göra något .
de tjatade om ifall ja va hungrig , fast ja sa nej typ 10 gånger .
när vi va framme och satt i rummet pratade ja inte , va livrädd .
tillslut satt ja väl och halvskrek när pappa sa nåt som verkligen inte stämde , men annars va ja tyst .
    - vill du att pappa och jenny ska gå ut lite , så du får prata med oss två själva lite , eller vill du att dom ska vara kvar ? sa psykologerna .
    - så fan heller , sa ja när de tjatat en stund .
    - du får om du vill , de e ditt val . de e inte farligt vi ska bara prata lite , sa dom .
    - säger ja fan heller så menar ja nej , då behöver ni inte fortsätta tjata .
då blev de äntligen tysta om de .
sen kom en jävla läkare som hette lena som skulle 'undersöka' mina armar , eftersom att alla visste om mitt självskadebeteende .
ja hade inget val , och sen la hon typ förband på mitt inristade hjärta för de kliade .
ska dit på måndag och prata om de och få veta mer om den hjälp man kan få , kanske blir mediciner av nåt slag sen efter ett tag , de vet ja inte . hon nämnde iallafall att de kan va bra .
sen va ja tungen att proppa i mig en ostburgare och en vaniljmilkshake .
fy fan va mätt ja blev , mådde bara illa .
sen sa pappa att ja hade vart duktig , och då frågade ja om ja kunde få va med kompisar sen när ja kom hem .
de fick ja .
eftersom att ja hade bestämt med tom så ringde ja han , åkte till skolan och hämtade mina saker , hem och hämtade snus som ja glömt hemma , och sen iväg till vintergatan .
där mötte ja emil , emma , och tom . tror ja , om de inte va nån mer .
de gjorde väl iaf dagen lite bättre .
ska va med tom imorgon också tror ja , kanske nån mer ?




hatar er alla från soc , ska fan anmäla er hela bunten .
och vad ja har hört så kan man inte tvinga ett barn att följa med så .
jävla idioter , hatar er mest av allt .
hatar dig också pappa , för att du gjorde såhär .
inte ens en enda förvarning .
lärarna visste redan allt , du hade berättat för alla andra .




allt ja vill e att sluta andas , samtidigt som de enda ja kämpar för e att fortsätta leva .

Kommentarer
Postat av: erica

du vet vart du har mig älskade vännen, finns alltid vid din sida, jag vet att du kommer klara dehär.

älskar dig. (L)

2010-12-15 @ 20:32:45
URL: http://eeericapehrsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0