15/2:)

hej, inte bloggat pålänge nu.
förut hade vi gympa, elrja, jag va inte med somvanligt.
har inte vartmed en enda gång den här terminen, och en gång förra.
haha, :D
men jag bryr mig inte

igår va jag med tomoch nån pontus, mötte halle, linnea och fittsandberg på stan.
idag ska jag nog va med tom och emma.:)

hoppas, hoppas, hoppas. hoppasinte, hoppasinte, hoppasinte.
vad ska jag tro, vad ska jag tycka?
vill bara att någon ska kännas okej förengåns skull.
att någon kunde bry sig.
men fan heller.
hejdå fittor.
hatar er!
allihop.


pusshej / fh

Kommentarer
Postat av: "fittsandberg"

fia, jagvet att du hatar mig till 110 procent. men du behöver inte ens nämna mig om du hatar mig så mycket? vill du att jag ska skriva så om dig ?typ .. " mötte tom,nån pontus & fittfia på stan idag." .. inte för jag skulle det, eller a, du tror säkert det eftersom du hatar mig så mycket.. men a, jag är inte sur eller något och du får skriva hur mycket skit du vill om mig på din blogg, för jag kan inte tvinga dig att gilla mig , eller blivän med mig. men a. ta inte illa upp eller något.

2011-02-17 @ 20:21:10
URL: http://anncharlottsandberg.blogg.se/
Postat av: erica

felicia, jag saknar dig så jävla mycket! ;o

måste snacka med dig nån dag, har hänt en sak :(

seriöst, vi snackar fan aldrig längre! :(

älskar dig bästa vän!♥

2011-02-18 @ 14:57:06
URL: http://eeericapehrsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0