Jag e .. kär i en ängel utan vingar.

Kylan biter som en hungrig varg,
snön ligger som ett vackert täcke över vår mark.
jag försöker hålla mig stark när du inte finns här,
men Jag kan inte motstå att alltid vilja vara där du är..
Dina spår leder mig till en annan värld där kärleken är något att dö för,
men jag tappar mig själv på vägen då alla minnen gör mig skör.
Ibland önskar jag att min styrka vore stark som havets stora vågor,
men jag är en sjunkande sten full med oförglömliga plågor.
Sorgen flyter i min kropp, men vinden når aldrig fram.
Jag behöver hjälp, för jag vet att jag inte kan.
Belåtet slår mitt hjärta för dig, du som får mig att le,
men när ensamheten når min dörr, gråter jag när du inte kan se.
Min hunger skriker efter den närhet som får mig att orka stå,
Du är en dyrbar skatt som jag aldrig vill förlora,
jag önskar att du aldrig kommer att gå.
Idiotisk och dum, jag försöker förklara men känner mig stum.
Förälskad och så jävla kär, jag trodde aldrig att jag skulle känna såhär.
Du är så unik, du är så ljuvlig och älskvärd.
Människor kommer och går, men jag kommer alltid att finnas här.
Sårad gång på gång, misstag som gjorts är aldrig förlåtna,
och varför mitt hjärta valde dig, är en svarlös gåta.
Min själ har valt att vila hos dig, jag stannar ända till slutet,
Jag vet inte vad du ser hos mig, men jag kommer att vänta vid stupet.
Hoppar du, faller jag, om du bara kunde se mig så lycklig som idag.
Denna text är skriven med den glädje och lycka som finns kvar av mig,
jag kan fortfarande le, jag kan fortfarande skratta, allt på grund av dig..
Trodde att mitt leende hade fallit, jag trodde att min glöd hade brunnit ut.
men du har fått mig att börja leva igen, min hårda börda har blivit mjuk.
Problem finns alltid kvar, så som natt och dag.
Men jag är så rädd för att du ska gå,
det är vi nu, och snälla låt det föralltid vara så.
Ikväll är jag glad, men ändå så faller det tårar ifrån min kind.
Tro aldrig att jag skulle vilja såra dig, jag är bara din.
Ibland ligger jag vaken en hel kväll för att titta på bilder på dig.,
och ibland ligger jag bara och gråter. Människan skapades för en mening, men många glömmer varför dom ens finns.
Men jag visste redan ifrån första dagen att jag ville bli din.
För mig är du min mening till livet,
jag bryr mig inte om vad dom säger, jag skiter i alla andra,
jag är lycklig och föddes för att älska dig.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0