ni kan säga vad ni vill, jag orkar inte höra på alla lögner och rykten som ni sprider omkring.

hejsan, igår va ja med tom i typ en timme, sen va ja med amanda och moa och firade nyår med dom :)
kom hem typ vid 2, gick o la mig typ fyra.
idag vaknade jag fyra på eftermiddagen, så just nu känns det som att klockan är typ fem fast den är tjugo i elva ^^
aja, inte ett dugg trött, lär ju va vaken typ hela natten.
imorgon vet jag inte vad jag ska göra, men något hittar jag säkert på . :D



allt e skit, önskar att man kunde minnas och glömma samtidigt.
pressen ökar, hoppet sjunker.
det tar över mig, jag får återfall.
helvete, jag orkar inte klättra högre.
jag bara önskar de kunde komma en dag då jag slapp känna rädsla,
då jag kunde må bra.
nu vet jag hur allt ligger till, och jag hade mått bättre av att slippa.
eller ja, allt är väl fel ord.
en liten del av situationen rättare sagt.
men jag hatar det lika mycket iallafall.
att säga förlåt till mig va nåt ni aldrig hann.
hejdå.




pusshej / fh







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0