5/3

hej!
kommit hem från fjällen nu.
med en stukad fot. HAHA.
föär att jag suger på att åka skidor. HAHA.
det va kul i fjällen, förutom att farmor e den jobbigaste människan som finns ibland.
vart uppe på ett fjäll tvpå gånger under veckan.
åkt över 2.5 mil på skidor sammanlagt:)
och igår, den bästa dagen!
fjärde mars, exakt ett år sen konserten va !
ååhhhhh, vilka minnen!(L)

I keep trying to find my way but all I know is I'm lost without you.
I keep trying to face the day, I'm lost without you.
How am I ever gonna get rid of these blues?
Baby I'm so lonely all the time,
Everywhere I go I get so confused.
You're the only thing that's on my mind.
Oh my beds so cold at night and I miss you more each day.
Only you can make it right no I'm not too proud to say.
If I could only hold you now and make the pain just go away,
Can't stop the tears from running down my face.


pusshhej / fh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0